dimecres, 26 de març del 2008

DEBAT NTICEDU SÍNTESI

Tots som conscient que la societat ha sofert molts canvis, científics, tecnològics, socials, molt importants. Aquests canvis han provocat innovacions en molts altres àmbits, en l’econòmic, en l’educatiu, on la incorporació de les TIC ha deixat d’ésser un recurs a utilitzar en moments concrets del procés d’ensenyança-aprenentatge, sinó que les hem d’incorporar de ple i les TIC ens ha d’ajudar, per tal d’aconseguir un desenvolupament integral de la persona. El debat m’ha ofert la possibilitat de reflexionar en la incorporació de la tecnologia en els països subdesenvolupats.
Autoavaluació
He seguit les indicacions marcades pel consultor en la guia del debat, davant de l’allau de feina que comporta aquesta assignatura, el debat ha estat una nosa més que un gaudi personal, he anat llegint les participacions dels companys, m’ha facilitat la feina un company d’assignatura que va facilitar un fitxer adjunt amb el recull de participacions. Vull deixar palès que m’ha estat difícil formar-me una opinió clara sobre els temes a debatre, ja que depèn de com els planteges veus les intervencions d’una manera,i segons com ho tornes a plantejar ho veus d’una altra totalment diferent. No sé, si és que personalment, m’és difícil reflexionar sobre els fils proposats. També, m’ha suposat una dificultat seguir el debat davant de tants fronts a reflexionar. M’han cridat l’atenció els fils proposats pel consultor, com el de la nevera i la intel.ligència i els ciborgs a la discoteca, idees que penso aprofundir amb més temps. Les meves intervencions potser, han estat fetes a corre cuita, marcades pel ritme frenètic de l’assignatura. Les intervencions que m’han agradat més han estat les de Josep Molins Antolin i Margarida Merlos Borrull.